4. İstanbul Tasarım Bienali Tasarım Rotalarıyla Keşfe Çağırıyor
22 Eylül - 4 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek 4. İstanbul Tasarım Bienali, altı mekanda yer alacak sergi ve etkinlikler ile bienal mekanlarında gerçekleştirilecek rehberli turların yanı sıra sekiz rota ile Okullar Okulu temasını ve kenti bir arada düşünmeye çağırıyor.
Tasarım Rotaları kapsamında düzenlenecek turlar arasında yazar Ahmet Ümit eşliğinde 3 Roman 1 Gezi, Pedallıyorum ekibi rehberliğinde Boğaz hattında gerçekleşecek Bisiklet Turu, Prof. Dr. Murat Güvenç'in anlatımıyla Tarihi Yarımada'nın zanaat merkezleri ve ortak üretim alanlarına odaklanan İstanbul'un Hanları, yürütücülüğünü Ebru Baybara Demir ve Inam Alchaib'in yapacağı, UNCHR (Birleşmiş Milletler Mülteci Yüksek Komiserliği) tarafından desteklenen Göç Eden Tatlar bulunuyor.
Program ve katılım hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
İlgili İçerikler:
-
Mekanlardan Öğrenmek
4.İstanbul Tasarım Bienali sergi tasarımcılarından Aslı Çiçek ile bienal mekanlarını yorumlama biçimleri ve sergi tasarımı üzerine konuştuk.
-
Bienalden Öğrenmek
4.İstanbul Tasarım Bienali yardımcı küratörleri Nadine Botha ve Vera Sacchetti ile "öğrenme biçimi olarak tasarım” konsepti, bienal seçkisi ve kamusal programı üzerine konuştuk.
-
Değişimden Öğrenmek
4.İstanbul Tasarım Bienali küratörü Jan Boelen ile dünyadaki değişimlerin tasarım pratiğine etkisi, bienalin teması "Okullar Okulu" ve gelecek potansiyelleri üzerine konuştuk.
-
Her Şeyi Tasarımcılardan Öğrendik
Yeni bir şey öğrenmek bir iletişim biçimi. Bilmemenin verdiği tevazu ile başlıyor, paylaşılan bir zorluğa dönüşüyor ve eğer vazgeçilmezse, beklenmeyene evriliyor.
-
4.İstanbul Tasarım Bienali 22 Eylül'de Ziyarete Açılıyor
-
Docendo Discimus* Instrumantae
Dijital fabrikasyon üzerinden mimarlık eğitimini bir süredir eleştirmekteyiz ve bu konu hakkındaki kendi önerimizi sunma zamanı sonunda geldi.
-
4. İstanbul Tasarım Bienali’nin Katılımcıları Açıklandı
-
Bienalin Kendisinden Öğrenmek
4.İstanbul Tasarım Bienali’nin küratörü Jan Boelen şu soruyu soruyor: “Tasarım eğitiminin kendisine dönüp bakmamızın ve onu yeniden ele almamızın, tasarlamanın vakti geldi mi?”