Geleceğe Dair Yenilikçi Çözümler

Messe Frankfurt tarafından düzenlenen Tendence 2018 Fuarı, 30 Haziran - 3 Temmuz tarihlerinde Frankfurt’ta gerçekleşti. Rekabetçi bir gelecek için yenilikçi çözümler sunma fikri üzerine yoğunlaşan, bu bağlamda hem önümüzdeki kış dönemi hem de 2019 bahar ve yaz dönemleri için yükselen trendleri yakalama fırsatı sunan uluslararası fuar ziyaretçiler ile üreticileri bir araya getirdi.

Ev dekorasyon ürünlerinden tekstile, hediyelik eşyalardan takılara, mutfak ürünlerinden kırtasiyeye, mobilyadan aydınlatmaya geniş bir yelpazeye yayılan tüketici ürünleri fuarında 50 ülkeden 960 markanın ürünleri sergilendi. Fuarda Almanya’dan sonra en çok katılımın olduğu ülkeler Hollanda, Çin, Danimarka, Vietnam, Hindistan, İsveç, Finlandiya, Polonya, Avusturya ve Belçika oldu.

94.600 metrekareye yayılan sergileme alanıyla aynı zamanda önemli bir sipariş platformu olan fuarda bu yıl uluslararası büyük hacimli firmaların sayısı ile Almanya ve Avrupa ülkelerinden katılan perakende satış yapan küçük ve orta ölçekli firmalar arasında bir denge kurulmasına özen gösterildi. Fuarda dikkat edilen diğer bir nokta da sonbahar/kış ve ilkbahar/yaz olmak üzere iki sezona da yayılan ürünlerin dengesi oldu.

Ürünlerin yanı sıra ticaret konusunda ilham vermek üzere şekillenen fuarda ayrıca birçok yan etkinlik ve farklı ürün temalarına özel sergiler gerçekleşti. Tendence.Impulse, Outdoor Living, Concept Store Inspirations gibi temaların yanı sıra Tendence Academy programı kapsamında sektörün farklı alanlarından deneyimli isimler konuşmalar ve atölyeler düzenledi. Bu yıl ayrıca Paper & Friends alanı ve Roots of Scandinavia gibi yeni formatlar sunuldu. Tek temaya odaklanan bu alanlar sektördeki firmaların ihtiyaçlarına odaklanırken, günden güne kişisel deneyimin öne çıktığı yaratıcı mekanlara dönüşen perakende satış mekanlarının yarının trendlerini yakalaması için de bir kaynak oluşturdu. Messe Frankfurt tarafından desteklenen ve Digital Apartment tarafından düzenlenen Pioneers of Lifestyle konferansı kapsamında ise dijital, ürün, perakende satış ve servis olmak üzere toplam dört ana tema üzerinde konuşmalar ve eğitimler gerçekleşti.

29 Haziran - 2 Temmuz 2019 tarihlerinde gerçekleşecek gelecek etkinlik için sergileme anlamında farklı bir yapılanmaya gidecek olan fuar, merkeze müşterilerin ihtiyaçlarını alarak şekillenen bir kurguda olacak ve böylece firmaların ürünlerini hedef müşteri gruplarına göre düzenlemesi sağlanacak. Sezon ve ürün türü gibi girdiler etrafında şekillenecek genel planın yanı sıra Salon 8, bir konsept mağaza fikriyle bölümlenerek Modern, Earth, Urban, Cosy ve Adventure gibi başlıklar altında farklı yaşam tarzlarına hitap eden, doğrudan müşteriye odaklı bir sergileme tasarımına sahip olacak.

Etiketler:

Ne düşünüyorsunuz?

0 yorum TARTIŞMAYA KATIL