Kalekim’in Yeni Markası: Bi’Boya

Kalekim’in “Boya internette” sloganıyla pazara sunduğu Bi’Boya, e-ticaret sistemiyle hayatı kolaylaştıran, enerjik ve güvenilir bir marka olarak sektörde fark yaratmayı hedefliyor. Türkiye yapı kimyasalları sektöründe yüzde 50’ye yakın pazar payı ile liderliğini koruyan Kalekim’in ilklere imza atmaya devam ettiğini belirten Kalekim Genel Müdürü Altuğ Akbaş, “Uzun çalışmalar ve araştırmalar sonucunda, boya sektöründe yepyeni bir adım attık ve tüm boya ürünlerimizi Bi’Boya markasıyla üretmeye başladık. Bi’Boya ile aynı zamanda yeni dijital uygulamalarımızı da hayata geçirdik. Bi’Boya, sadece bir boya markası olmanın ötesinde, ülkemizde online satış yapan bir boya platformu oldu” dedi.

Balıkesir’deki Kalekim fabrikasında boya üretimine ağırlık vereceklerini vurgulayan Altuğ Akbaş, şunları söyledi: “Yapı kimyasallarının her dalında üretim yapan Kalekim olarak, 45 milyon lira yatırımla hizmete açtığımız Balıkesir fabrikamızda, boya alanında üretimi tek merkeze toplayıp büyüterek yeni bir faza geçtik. Yedinci fabrikamız Balıkesir’de konsolide ettiğimiz boya üretimimizi, Bi’Boya markamızın altında yeni bir soluk ve iş modeli ile büyüteceğiz”.

Türkiye’nin yeni boyası Bi’Boya, Kalekim’in yeni dijital uygulamalarıyla tüketici ve profesyonellerle buluşuyor. Güncel trendler ve tüketici ihtiyaçları gözetilerek geliştirilen boya ürünleri ile tüketiciler, ustalar, profesyoneller ve bayilerin beklentilerinin kusursuz bir şekilde karşılanması hedefleniyor. Aynı zamanda online satış platformu haline gelen Bi’Boya ile en güzel renkler, en yeni fiyat avantajları ve yenilikçi dekorasyon fikirleri, tüketicilerin kullanımına sunuluyor. Ustaların mesleki bilgi ve becerilerini de geliştiren bu online sistem, aynı zamanda tüketicinin hayatını kolaylaştırıyor. Boya ve seramik ustalarının dahil olduğu cep telefonu uygulaması Bi’Usta; tüketicileri ustalarla bir araya getireriyor. Tüketici, evinin veya işyerinin iç ve dış mekanlarını boyatmak için Bi’Usta sistemine giriyor ve sistemdeki ustalardan ücretsiz keşif hizmeti alıyor. Tüketiciler Bi'Usta’yı indirip hizmet almak istedikleri işi ve alanı seçiyor. Alan bilgilerini girip (kaç metrekare, kaç oda gibi) teklif bekliyor.