Şehre Kulak Ver
Şehrin kalabalık sokaklarında neredeyse her köşe başında gördüğümüz reklam panoları bu kez bizi başka bir şehre götürüyor. Fransız demiryolu firması Thalys ve Rosapark reklam ajansının ortak çalışması olan bu kampanya sayesinde Paris sokaklarında gezerken başka bir şehri duymak mümkün. Reklam panolarının üzerine başka kentlere ait haritalar ve haritaların üzerine de binden fazla kulaklık girişi yerleştirilmiş. Sistem, her bir kulaklık girişinden o kentin belli bir yerindeki seslerin dinlenmesine olanak sağlıyor. Demiryolu firması, bu sayede başka türlü yolculukların mümkün olduğunu gösterirken bir yandan da kentsel deneyimi artırmayı hedefliyor.
Ne düşünüyorsunuz?
İlgili İçerikler:
-
Antroposen Çağında İnsan ve Kent: Yeni bir Hikaye Peşinde
Kentin Muhalif Yüzü köşesinde Evren Aysev, yeryüzü ile kurduğumuz ilişkiyi yeniden düşünmek için biyoçeşitlilikten büyümemeye dek kentlerin sunduğu potansiyelleri kaleme aldı.
-
COVID-19, Politikleşen Kent ve Müşterekler
Kentin Muhalif Yüzü'nde bu ay Fırat Genç, COVID-19 salgını dahil içinde bulunduğumuz çoklu kriz ortamında şehirleri müşterek olarak görmenin potansiyellerini öne sürüyor.
-
Şehir Hepimizin 138. Bölüm: İnternetten Kamusal Veriye Ulaşma Rehberi
-
Hatırlayan Beden
-
Oyun Hakkı
-
Şehir Hepimizin 122. Bölüm: Dünyadan İyi Kent Örnekleri
-
Yazdan Kalan
-
Birimlerden Mekana