Özdeş ile tekdüze arasında salınıp durur tekrar ve ritim. İlki çizgisel, ikincisi döngüsel. Oysa bazen bu ikili yakınsar ve birleşir. Mesela, bu cephe ne kadar çizgiselse, sabah bu özdeş balkonlardan herhangi birine çıkıp da dışarı bakan kişinin deneyimi de bir o kadar döngüsel.
XXI Şubat sayısında Mars Mimarlar tasarımı Ariana Sustainable Luxury Lodge, Steven Holl Architects tasarımı Barts Maggie's Kanser Merkezi, FREA ve SCRA'nın birlikte tasarladığı Kara Harp Okulu Savunma Sporları Çalışma Alanı, LTL Architects’in The Contemporary Austin-Jones Center projesi, Vector Architects’in Suochengli Mahalle Kütüphanesi, Studio AVC tasarımı 50 Eswyn Road konutu, Acararch tasarımı ADAS ve her ikisi de yarışma sonucu elde edilmiş Stüdyo501 Mimarlık'ın Bodrum Ticaret Odası Hizmet Binası ile İkiartıbir Mimarlık’ın Lüleburgaz Yıldızları Kadın Akademisi var. Ayrıca bu sayıda Dirim Dinçer’in Louis Kahn’a Yeni/den Bakış: Cemal Emden'in Fotoğrafları, Çizimler ve Resimler sergisine dair izlenimlerini ve Esra Bici’nin tasarımda kimlik üzerine kaleme aldığı yazısını okuyabilirsiniz.
1982 İstanbul doğumlu. Beşiktaş Atatürk Anadolu Lisesi’ni bitirdi. 2005’te İTÜ Mimarlık Bölümü’nde lisans, 2011’de aynı üniversitede yüksek lisans eğitimini tamamladı. Kasım 2004’ten beri XXI Mimarlık, Tasarım ve Mekan dergisinde çalışıyor. Defne Sunguroğlu ve Michael Hensel ile birlikte Architectural Design dergisinin Turkey: At The Threshold başlıklı 2010 Ocak / Şubat sayısının editörlüğünü yaptı. Yurtiçi ve yurtdışında çeşitli yayınlarda yazıları yayınlandı ve konferanslarda konuşmacı olarak bulundu. Ekim 2013’ten beri kurucularından olduğu Puna Yayın bünyesinde XXI Mimarlık, Tasarım ve Mekan dergisinin genel yayın yönetmenliğini sürdürüyor.