1978, İstanbul doğumlu Aslı Çiçek, 2004 yılında Münih Devlet Güzel Sanatlar Akademisi'nden Yüksek İçmimar diplomasıyla mezun oldu. Münih, Viyana ve Rotterdam'da çalıştıktan sonra Brüksel'e yerleşti. 2005-2007 yılları arası Elia Zenghelis ve 2007-2014 yılları arası Robbrecht en Daem Architecten bünyesinde proje mimarı olarak çalıştı. 2009 yılından bu yana Leuven Katolik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi'nde İç Mimarlık diploma atölyesinde ders veriyor. Türkiye ve Avrupa'da mimarlık ve sanat üzerine yazıları yayımlanıyor. Mesleki çalışmalarını 2014'ten beri Brüksel'de serbest olarak sürdürüyor.
4.İstanbul Tasarım Bienali sergi tasarımcılarından Aslı Çiçek ile bienal mekanlarını yorumlama biçimleri ve sergi tasarımı üzerine konuştuk.
16. Venedik Mimarlık Bienali, baştan sona kürate edilmiş bir etkinlik gibi değil; daha ziyade “serbest” kelimesi telaffuz edilir edilmez içerik engin, sonsuz bir yorumlama alanına yayılmış gibi görünüyor.
Aslı Çiçek, Maniera’nın kurucuları Amaryllis Jacobs ve Kwinten Lavigne ile galerinin yolculuğunu, koleksiyonlarını ve süreç yönetimini konuştu.
Muller van Severen’in mobilyaları, malzeme ve detaylarıyla mümkün olan en basite zarafetle ulaşıyor.
Yirmi birinci yüzyıl, dünyanın her yerinde savaşların, krizlerin olduğu ya da hepsinden haberimiz olabildiği için karamsarlık, bir o kadar da aldır(a)mamazlıkla ilerliyor.