GİRİŞ YAP / ÜYE OL

GÖRÜŞ

  • Yazı
  • Söyleşi
  • Yuvarlak Masa
  • Yazarlar

PROJE

  • Mimarlık
  • Kent / Peyzaj
  • İç Mekan
  • Ürün

GÜNCEL

  • Haber
  • Etkinlik

SEKTÖR

  • Firma
  • Malzeme
  • Uygulama
  • Referans
  • Advertoryal

XXI

  • Hakkımızda
  • Sayılar
  • Reklam
  • iPad
  • İletişim
  • Kullanıcı Hakları
  • Etiketler
  • E-Bülten
  • English

E-bültene üye olun, güncel mimarlık ve tasarım haberleri size de gelsin.

Kullanım koşullarını okudum, kabul ediyorum.

#iklim #bangladeş #engelliler için tasarım #kübik #süreç #dijital mekan #kent mücadelesi #1:1 ölçek #perde #çay bahçesi #toplumsal bütünleşme #evsizler için tasarım #serbest çizim #kalamış #oostende
ANASAYFA ETİKETLER

Etiket: mimarlık eğitimi

  • ÖB
    ÖZGÜR BİNGÖL

    Bir Düşey Atölyeden Notlar

    Stüdyodan Notlar'da bu ay Özgür Bingöl, düşey atölye deneyimlerinden yola çıkarak tasarım sürecinin aşamalarını masaya yatırıyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 28.12.2020
  • BA
    BURAK ALTINIŞIK

    Eskiz ve Birimi Çizgiye Dair Kavramsallaştırma Denemesi Notları

    Stüdyodan Notlar'ın bu ayki konuğu Burak Altınışık, niteliksel ve niceliksel özellikleri üzerinden eskizin nasıl bir düşünme aracı olabileceğini araştırıyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 30.10.2020
  • HZ
    HALUK ZELEF

    Stüdyo Eğitiminde Reddimiras Mümkün mü?

    Stüdyodan Notlar'da bu ay Haluk Zelef modern mimarlık mirasının ve yerel uygulamalarını yerinde görüp deneyimlemenin tasarım stüdyosuna katabileceklerini kaleme aldı.

    GÖRÜŞ, YAZI 29.09.2020
  • AŞ
    AYŞE ŞENTÜRER

    Bir Mimari Tasarım Stüdyosu Ekolü: İTÜ

    Stüdyodan Notlar'da bu ay Ayşe Şentürer İTÜ mimari tasarım stüdyosu ekolünü tasarım ekseni, stüdyo çeşitliliği ve seçim özgürlüğü üzerinden değerlendiriyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 30.08.2020
  • SD ŞÖH
    SEDEF DOĞANER ŞEBNEM ÖNAL HOŞKARA

    Mimarlık Eğitimi Müfredatlarının Akreditasyonlar Işığında Yönetilmesi

    Stüdyodan Notlar'da bu ay Sedef Doğaner ve Şebnem Önal Hoşkara ABD Ulusal Mimarlık Akreditasyon Kurulu NAAB'nin yakın zamanda geçirdiği değişime ve mesleğin dönüşümüne paralel olarak mimarlık eğitiminin nasıl evrilebileceğini kaleme aldılar.

    GÖRÜŞ, YAZI 27.07.2020
  • ST
    SEVGİ TÜRKKAN

    Mimarlık Eğitimini Mimarlık Eğitimi Yapan Bağzı Şeyler*

    Stüdyodan Notlar'ın yeni yazısında Sevgi Türkkan, uzaktan eğitimle birlikte yeniden üretilen mimarlık eğitimi yaklaşımlarını ortaya seriyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 03.07.2020
  • SG
    SABRİ GÖKMEN

    Bir Mimarın Lobotomisi

    Sabri Gökmen köşesi Müşkülpesent'teki ilk yazısında mimarlık eğitimi ve pratiği için lobotominin olası potansiyellerini anlatıyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 20.05.2020
  • SD
    SENEM DOYDUK

    Diğer, Başka, Öteki Stüdyolar

    Stüdyodan Notlar'ın bu ayki konuğu Senem Doyduk, çeperdeki mimarlık okullarının görünmezliğini kaleme aldı.

    GÖRÜŞ, YAZI 24.04.2020
  • AA
    AKTAN ACAR

    Birinci Sınıf Mimarlık Eğitimi için Çevrimiçi İzdüşümler

    Çevrimiçi yaygın eğitimde mimarlığın kendine has bir niteliği var mı? Bu yeni anlatıda birinci sınıf eğitiminin payına neler düştüğünü Aktan Acar kaleme aldı.

    GÖRÜŞ, YAZI 08.04.2020
  • DG
    DENİZ GÜNER

    Örgün Eğitimden Uzaktan Eğitime Geçişte İktidar, Biyopolitika ve Temas Korkusu

    Stüdyodan Notlar'ın bu ayki konuğu Deniz Güner, yeni koronavirüs salgını ile mimarlık eğitiminde “istisna”nın normatif hale gelişini kaleme aldı.

    GÖRÜŞ, YAZI 24.03.2020
  • HK
    HÜSEYİN KAHVECİOĞLU

    Mimari Proje Stüdyosunu Yüklerinden Kurtarmak

    Yaşam boyu öğrenmenin bu denli yoğun olduğu günümüzde proje stüdyosunun mesleğin icrasına mı yoksa hayalgücünün genişletilmesine mi odaklanması tartışması hala anlamlı mı?

    GÖRÜŞ, YAZI 02.03.2020
  • SEM
    SANEM ERSİNE MASATLIOĞLU

    Stüdyo Kültürü: Ne Anlıyoruz?

    Stüdyo kültüründen beklentileri ve bunun eğitim ortamının dönüşümüne yansımalarını ABD ve Türkiye üzerinden ele alan Sanem Ersine Masatlıoğlu, yaşam boyu öğrenim içinde mimarlık eğitiminin konumunu sorguluyor.

    GÖRÜŞ, YAZI 22.01.2020
  • İY
    İPEK YÜREKLİ

    Dinlemek

    Henüz oluşmamış ham bir fikir nasıl aktarılır? Bizim araçlarımız belli de olsa insan kendisi için tanımlayamadığını nasıl karşısındakine açıklar? Yok olanı nasıl var ederiz?

    GÖRÜŞ, YAZI 31.10.2019
  • FU
    FUNDA UZ

    Mimari Tasarım Stüdyosunda Tektonik, Atmosfer ve Ölçek Üzerine Düşünmek: Hurda ile Bir Mimari Promenad Tasarlamak

    Mimari tasarım eğitiminde “proje stüdyosu” tasarlama ediminin, çoklu üretim ve tartışma ortamının ana izleğidir.

    GÖRÜŞ, YAZI 26.07.2019
  • EB
    EZGİ BALKANAY

    Mimarsız Mimarlık: Enformel Retrospektiften Kentsel Muhalefete

    Mimarsız mimarlık, öncelikle mimar-öznenin baskın erk olarak görülmesinden ziyade, “çoklu” aktörlerle araştırılacak alternatif üretimlerin önünü açabilir.

    GÖRÜŞ, YAZI 19.07.2019
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »